jag vann helgen!

hej. jag har inte nått i helgen men jag tar och berättar allt nu. kan iallafall börja och säga att helgen var sjukt rolig!
IDAG: jag tävlade på min häst, först en klass där man bara skulle gå runt felfritt, och jag kom runt felfritt och fick en rosett. Sen andra klassen där man skulle rida en omhoppning så snabbt som möjligt. jag red jättesnäva svängar och red väldigt fort, så jag vann! :D jag blev skitglad för det var första tävlingen som jag inte vägrar ut mig.
LÖRDAG: jag spelade basketmatch mot lidingö, det var en cup som heter battle of the brats där alla skuru lag möter lidingölagen. Och mitt lag vann såklart! :D det blev typ 85-35 eller nått sånt kommer inte riktigt ihåg. det var iallafall skitjobbigt för vi hade bara en avbytare och vi har börjat köra längre matchtider nu. plus att vi körde helplanspress så alla i mitt lag var typ helt döda sista minuterna, men man vann ju ändå! :D
på kvällen så drog jag och Anna till kungsan, det var asroligt! på tunnelbanan hem blev jag och anna bombade av ett gäng killar, dom var väldigt konstiga, men det var skitkul! Det var oxå några killar som ramlade på mig när jag stog i mitten av allt folk på nrj så jag ramlade på alla bakom mig med ett gäng killar över mig. inte så roligt. sen fick många damp på mig och anna för att vi var lite översociala och för att vi gick runt och knackade på andras ryggar.
/ kärlek.

världens vackraste bild på mig och anna efter nrj.

vinst efter söndag med hästen.

basketen är en del av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0