tjejmiddag hos janni

hallojkeeen :)
helgen har gått väldigt fort, men det var väldigt ruuligt, på lördagen så var jag på tjejmiddag hos janni med henne, alva, cornelia, fanny, johanna och klara. det var fett kul. när klara kjellman kom så fick alla åka på hennes moppe sen åt vi typ middag och jag blandade en god dricka.
sen åt vi, efter det berätta janni om den fyrbente mannen och då blev alla asrädda för allt som var omkring oss som t.ex chokladkubben från axe reklamen m.m. sen sjöng johanna och spela piano, hon var verkligen asgrym. vi satt även och ringde till heta linjen, eller jag för ingen annan ville prata.. sen var johanna och klara tvungna och gå hem och efter ett tag började janni och cornelia bråka om en sak.
alla blev typ sura på varann och cornelia blev emo och satte sig på jannis rum och sminka sej med ett hjärta på kinden och lila läppar. sen typ dog hon i soffan och somnade. när vi andra kom in i rummet där hon låg så fick vi värsta chocken när vi såg hennes lila läppstift och sminket helt utkladdat. vi tog då fram massa smink och sminkade henne mera och tog kort, efter ett tag vakna hon och vi var tvungna att torka bort allt rött smink från hela huset eftersom hon typ laggt sej överallt. sen var cornelia tvungen att tvättas, vi tog typ värsta diskborsten i ansiktet och cornelia grät typ. hahaha
och en massa andra saker efter det hände men nu har jag typ kramp i handen.... :P
här kommer en bild från kvällen på alva, janni, fanny, cornelia och mej själv :)
image15
image16image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0