snabb som vinden

hallå. jag har sovit över hos klara inatt. på dagen var vi tillsammans i forum och shoppade och fikade lite, jag tar vad jag köpte i nästa inlägg :P
vi hann inte göra så mkt på kvällen  för jag hade träning till halv nio. vi vara bara hemma och tog det lugnt och tittade på Vi hade iallafall tur med vädret. sen låg vi och prata ett tag. jag var väldigt trött på morgonen efter, vi blev väckta vid klockan ett, hade kunnat sova mer faktiskt.
kvällens garv:
vi var uppe på vinden och skulle hämta madrasser, glärran har gått iväg en bit från öppningen när jag plötsligt släcker lampan och lämnar henne kvar ensam. Glärran lägger sig ner på golvet och skriker:
- TÄÄÄND!, TÄND, MEN TÄÄND DÅ!!
jag svarar:
-VADÅÅ?, TÄNDER DU PÅ MIG?!


haha japp jag garvar åt mina egna skämt ibland... :P

älsklings glärran fick komma med! :D

/
 Ammandy

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tacktack :D kram

2008-10-31 @ 11:24:28
URL: http://avlindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0