tandkräm

yooo. jag har inte gjort så mkt idag, gick ner till bryggan för jag var så het ( jag är alltid het) jag kastade mig i utan att känna. snacka om chock. det har varit typ mellan 18-20 C innan och idag hade det väl blåst så att det blivit kallare för när jag bada var det bara 13 grader. sen har jag faktiskt börjat tvätta lite o klippt till ett par jeansshorts och tvättat skor. haha jag körde med tipset jag fick lära mig på möja av en kille som var att använda tandborste o tandkräm, haha det funkar!

den till vänster var med tandkräm, den högra med tvättmedel. den med tandkräm blev mkt vitare!


nu sitter jag och dricker den här skumlatten :D

fan vilket onödigt inlägg, om ett par jävla skor!


Kommentarer
Postat av: lina

ja , hon hade ju typ damp på dig , eller alla hade damp på dig dit äklig arsel som tror att hon har bästaste självförtroendet som sitter och tror att hon har en bra blogg (amandathebest.blogg.se ?) får man fråga vad det är för jävla kukpumapareblogg ?

<33333333333333333333



2009-07-22 @ 21:12:54
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Ebba (8c2) :)

nej de var ju bra tips :) funkar de me espandrillos oxå? :D <3

2009-07-23 @ 16:01:13
URL: http://daysandnites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0