hatar stoppknappen!

asså jag trodde det skulle bli sommar, men det var totalfel!
idag har jag varit i skolan fram till klockan ett för vi hade inga sista lektioner :D
imorse var det kö hela vägen med bussen från min hållplats till skolan så jag var redan en kvart sen och när vi kommer fram till busshållplatsen vid skolan sitter några killar i nian bredvid och säger att dom nog inte behöver trycka på knappen, jag ser att ingen ska av men det värsta som finns är att trycka på stoppknappen enligt mig! Så bussen kör förbi, killarna börjar asgarva, men jag känner paniken att jag snart skulle missa hela lektionen. Men chaffören stannade en liten bit efter för det var ändå så mkt kö. på vägen hem höll jag på att göra samma tabbe.

Snö är bara trevligt i fjällen! haha funparken i ramis, jag leker lite pro.

amandus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0