jag känner mig iaktagen

heej, jag pallade inte göra nått ikväll efter träningen, pappa är i venezuela, syrran har fest på sommarstället och det var bara mamma hemma. så jag gjorde henne sällskap och vi satte på låt den rätte komma in. den var ganska dålig faktiskt, hel konstig var den iallafall.
orkar inte ladda upp bilder nu så det blir en film från veckan när jag och molly filma på tunnelbanan :P jag tycker den är väldigt rolig, speciellt när jag ba: ge tillbaka kameran och molly säger att hon känner sig iaktagen! 
 
A'

Kommentarer
Postat av: lina

aa tack så mycket :)

haha jag är verkligen dålig på att fjäska . så om jag skulle försöka fjäska till min spanska lärare skulle hon aldrig gå på det hhaha :D

ja jag tkt också att vi spelade lite för länge . jag typ doog ! speciellt när vi körde den dära tre st i tresekunders området aa du vet ? jag dog nästan !

just nu så svarar jag på kommentarer fast ska hoppa in i duschen snart ;)

sjdå ?

<3333333333

2009-03-14 @ 10:48:31
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0