sponsered by destiny

Hej idag slutade jag vid elva, har bara haft bild, muntligt nationella i matte och sen en kort spanskalektion. Direkt när jag kom hem började jag sätta igång och städa, yes vad jag är duktig! Dagens planer är att få mitt rum helt rent och sen ska jag iväg o kolla på SM-match i fryshuset med basketlaget.
I helgen blev jag sponsrad med lite smycken av några gamla familjekompisar, jag får väldigt ofta massa fina saker av henne för hon själv som designar smyckena som säljs bland annat på Lindex. Så hon hemma hos henne har hon en hel källare full med snygga grejer som jag alltid brukar få plocka på mig. Men eftersom jag inte träffat henne på flera år skickar hon då och då hem lite saker, jag börjar med att visa nit-rosetterna:

2 diadem och 2 hårspännen.

purreee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0