café 60

Nu har jag precis kommit hem från café 60 inne i stan. Var där med lisa och nattfikade lite. Supermysigt var det och vi dissade fekkenation. Jag moffa kladdkaka och vi snacka på om allt möjligt.
Idag har vi spelat basketmatch i såkallat battle of the bratz mot Lidingö. Vi vann med två poäng!!! Jag blev utfaulad och lacka sönder totalt. men men vi vann iallafall. Nu ska jag sova, hörs imorron c00lingar!

Här kommer lite bilder från discot på basketlägret: haha

Jag shakear loss, men framför allt gör Roger det ( fule fan i rosa tröjan är den omtalade och vidriga personen roger)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Björn! Har du ens sett dig själv fule fan!!

2010-08-29 @ 17:31:26
Postat av: Alma :))

Vafaaan amanda, jag var ju också på café 60 igår kväll.... hur fan kunde vi missa varann????? :((

2010-08-29 @ 21:11:21
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0