sälentabbe

hallåj :) sitter o kollar efter basketläger utomlands är typ taggad på grekland eller nått med basketkompisarna!! snart blir det ph! vem hejjar ni på?? själv do I like Greta och är pissed för att annelie åkte ut!

den som har tråkigt kan läsa det här, haha måste bara berätta för dom som inte hört min o lisas lifttabbar:

1. jag skulle hoppa av knappliften lite innan men staven fastnar o när jag får loss den råkar jag slänga in hela knappliften in i stolpen på sidan som gör att liften sen studsar över till andra sidan där det var en till lift. då flyger knappliften rätt i en kärring och sen snurrar den sig flera varv runt hennes lift, hon försöker ta bort den men det gick ju sådär tillslut ramlar tanten av. min lift slutade lite tidigare så då dras min till själva slutet där liften går tillbaka medans den andra är påväg uppåt så tillslut dras hela linan av till liften jag hade XD det såg så jävla roligt ut även fast du som läser säkert fattar noll! haha för tillfället var jag dock lite panikslagen och ville åka därifrån för att jag inte ville få skäll av någon liftsnubbe. men samtidigt ville jag se vad som hände o lisa stog helt stilla o bara stirrade.

2. andra tabben var när lisa o jag åkte ankarlift o var typ på det brantaste stället i backen när vi plötsligt hör en smäll, jag ser hur lisa börjar åka bakåt o försöker ta tag i liften, jag får panik o trodde hela liften hade lossnat, men efter en sekund fattar jag att halva biten på lisas sida hade lossnat så att ankaret ser ut som ett L. jag kastar mig av o ser hur biten studsar ner för backen o alla i liften står o asgarvar åt lisa som ligger i en snödriva i kanten. haha den lilla tjockisen :D

love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0