Funktionär hemmatävling!

Hej! Idag har jag varit funktionär på hästtävlingen på Drevinge. Hejade på syrran som tävla våran häst i 1 m och 110 cm :) Hon placera sig i båda klasserna som 5:a och 4:a! Inatt sov alva här och vi kollade på Avatar och jag slagga under hela filmen. Ikväll är jag mer taggad och har siktat in mig på fest! Jag är inte helt säker än vart vi ska, men hoppas det löser sig. Nu ska jag iallafall försöka städa rummet lite.
Alla får ha en bra lördagkväll!

Mitt jobb var att "flagga" för att visa när domaren skulle sätta igång och stänga av tiden för varje ekipage. Faktiskt väldigt utmattande eftersom man var tvungen att vara så koncentrerad hela tiden.

Hahaha så jävla ful!!

ojj va mkt hästar det har blivit i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0