Wanna partey on Saturday

Tjoho. Nu ligger Hanny på mitt golv med hennes äckliga nya madrass, hon ska sova på mitt rum inatt för att hennes korridor råkade ut för sanering efter att en tjej fått sängloppor!
Idag var det aktivitetsdag här på internatet, sen blev det även en sväng till en festival på andra sidan gatan som jag och Manda besökte och på kvällen blev det fett soft, DJs och niggahs som dansa. Hemmatiden sög dock, halv sju!!! Men nästa helg ska vi på teambuilding, men nästa får vi gå ut! Taggggg!! Idag blev det även två svängar till Bistro bar & lounge, det är asnice, man sitter uppe på en balkong med utsikt över Nairobi och kan betsälla drinkar och fika.
Idag var det även städkontroll, jag fick godkänt efter att jag dammsugit, moppat och torkat av hyllor. Däremot blev det fekke i mitt rum eftersom det är störst så nu är det äckligt igen! Plus att Victor tog med sin kameleont Glenn som är giftig och äcklig och som var lite överallt, bland annat i min säng, freeesch! Men det är städning varje Lördag så det kommer bli kontraster från mitt liv i Sverige där rummet jämt är ett bombnedslag.
Nu har jag och Hanna spelat basket och vi ska snart sova, här kommer lite bilder som jag tog från Hannas blogg!

Hänger på håltimmen!

Svull igår på KFC.

Mr Inneboende Hannyman.

Just chillin'
Nairobi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0