Flygbiljetten till Kenya är bokad,betald och klar.

Waaaahhh!
Flygbiljetten är äntligen bokad till Kenya!
Tog lite tid att hitta ett som var billigt och kort restid. Men nu bokade jag ett som jag kommer åka med ifrån Arlanda 19 augusti 12.20! Jag är såå taggad!! Har dock ett litet probelma att man bara får att man bara får ta med sig 30 kg i bagage och 8 i handbagag, det kommer aldrig räcka så nu har jag mailat och frågat om man kan betala för en extra väska direkt på flygplatsen. Kommer behöva ha med mig så mycket kläder!!
Och nu har jag hållt på att städa hela dagen här hemma i Nacka. packar undan alla vinterkläder i flyttkartonger som ska upp på vinden, kommer inte behöva använda dem på över ett och ett halvt år!
Nu ska jag iväg till min lilla häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0