Allt löser sig gumman

Hejejejej!
Idag började dagen med Matte NP klockan 8.00, förutom att jag höll på döda min bordsgranne Klara som satt och tugga nötter hela provet gick det väl ganska bra. Sen höll jag min nyhetsbevakning och kirra mvg, det var riktigt skönt!
Sen tågade hela skolan till Zinkensdam där det var fotbollsmatcher i Läroverksfejden mellan Östra Real, Norra Real, Södra Latin & Kungsholmen. Som tur var vann min skola :))))
Efter matchen åkte jag och Klara hem till Fanny. Där var det meningen att vi skulle plugga företagsekonomi, tyvärr blev det inte ett enda tal i hela boken, utan det ersattes med skagenmacka, chokladkaka, middag och godis. Aajaj...

Kaos vid tunnelbanan med alla från skolan.

Brindis och Anna!

Bild från matchen, våran logga ett dollartecken, haha så himla fult!! Och hejarramsor som Alla som inte hoppar är Sosse-svin!!

I Fannys garderob hittade man en rejäl samling med hennes vita blusar, haha helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0