dykarcertifkat!!!

Hallåå!! Vi har haft en superbra helg! Vi var på Red Tape i fredags som var skitroligt med massa dans, sen blevd et tidig uppstigning 8.00 för att jag gick en dykarcertifaktskurs, när den sluta vid 17 så var det bara att duscha och fix sig sen åkte vi iväg till Osteria och åt middag och firade Hanna ett blandat gäng! Sen gick vi till en klubb rakt över som hette Casa Blanca, det var jättekul och vi träffade till och med en svensk och hans internationella gäng.
Dagen efter blev det dags för dykning igen klockan 8, det var mindre härligt! Men det var fint väder och det var supernice att dyka, sen skrev vi teoriprov, haha jag var sämst av alla typ(inte så förvånande eftersom jag inte hunit plugga nått mer än lite vid middagen igår och när jag vakna klockan tre i natt och kom på att jag satt i klistret), men jag blev godkänd!
Nu längtar jag till Mombasa då vi ska dyka på riktigt, och inte bara i poolen, 18 meters djup, weehoo. Jag är lite skraj, jag var verkligen en katastrof på de praktiska övningarna i poolen. Man skulle ligga och precis flyta över botten, men jag råkade dra i lite fel spakar och blåser upp hela västen så jag flöt upp på ytan. ajaj...

Malin fotade igår med sin undervattenskamera, så snart kommer real pictures :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0