april, april

1:a april är alltid lika kul. Min roomie Martina vaknar klockan fem på morgonen av att något nuddar henne så hon tar armbågen och knuffar bort det. Hon ställer sig upp och öppnar dörren och kollar om det var någon utanför som varit inne i hennes rum för hon kände det på sig. Men ingen där. Hon går tillbaka in i hennes rum och skriker när hon ser att en utav SKÖLDPADDORNA på skolan LIGGER I HENNES RUM!
Hahaha jag skratta så mycket och hon trodde det var jag, vilket det inte var. Jäklans tur att jag hade låst min dörr i natt för annars hade jag likat gärna skedat med sköldpaddan inatt.. Ingen vet heller vem det var som la dit den...
Själv skulle jag försöka mig på lite husbus, men jag failar som vanligt när jag sätter på en utav kranarna som jag satt tejp på och blir helt blöt. Somliga straffar gud med detsamma, eller nått sånt.
Den här grabben, Hakuna, var på besök i min korridor inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0