Mitt gamla älskade rum <3

Ja, som sagt, jag har bytt rum. Mitt gamla rum känns verkligen som mitt. Men efter vattenläckan och att det var så stort gjorde att jag bytte. Vet inte om det var en tabbe, men förändringar är alltid kul! Vi provar, bor i ett nice rum nu som jag ska visa er någon annan dag. Men här är bilder på det jag lämnat bakom mig.

Bilder på mitt gamla rum:

Designen har tagit fram sina kunskaper, blomma och pall, spejsade stövlar, afrikansk tavla...

Skrivbordet

Min säng

Garderoben och klädstången av bambu som P**** P.O fixat.

Min myshörna och alla fina bilder. Det var på den väggen som vattnet nu har förstört. Och taket kommer braka snart känns det som...

Fängelseutsikten genom fönstret.

Mitt och Emilias badrum:

Fina duschen

Pink Toilet som låter som en helikopter när man spolar!
Hallen:

Som på bilden är ovanligt städad jämfört med hur det brukar se ut... Luktar otroligt mycket lök av alla mina 25 par skor jag har med mig hit till Kenya...
Min f.d. Roomie:

Min bästa roomie Emilia som jag nu lämnar ensam och rädd i vår korridor... I miss her <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0