separationsångest

Hej! sorry för dålig bloggning... den kommer troligtvis fortsätta i denna takt. Har sjuuuukt mkt i skolan och massa andra saker som jag vill passa på att göra innan jag åker hem. Vi hade vårt sista rondellmöte idag och paniken är här... Alla elever ska också ha en liten grupp där vi diskuterar våra känslor för hemgång, hahaha. Det ska tydligen vara väldigt viktigt eftersom det är sådan stor omställning att komma hem, man kommer känna sig galet ensam i jämförelse med hur det är att bo här på internatet. Jag kan ibland känna mig lonely om jag sitter och pluggar hela läxis, trots det har jag tre brudar i min korridor och 55 elever i byggnaderna omkring mig... Okej, ska sluta tänka på separationsångesten...

BTW, checka mitt nya album på Facebook, det heter Separtionsångest.

Jag och en snygg disco-turk.

Linnea och Felix!!!

Separationsångest på parkeringen!

Linnea och hennes haff

Ryan... haha

Ja mer bilder finns i albumet på fb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0