After le school

Efter dagen på Florence School var vi alla lite hungriga och trötta så vi stannade vid en tant och köpt varsin mango för ca 2 kr. Sedan gick vi vidare till ArtCaffé där flera av mina Svenska Skolan kompisar kom och satte sig med oss medan vi avnjöt en caesarsallad och en Tusker. Sedan gick vi vidare till Planet Yogurt där de säljer frozen yogurt med tillbehör i lösvikt. Hade saknat den!! Innan middagen var det dags att handla lite mer till skolan, det blev block, pennor, 25 liter olja, tvål, läroböcker och mycket mer!

Manda kom sedan över till lägenheten medan vi åt en supergod kyckling/avocado/grapefrukt sallad. Sedan slocknade jag framför filmen Nairobi Half Life, en film om vardagen i Kenya som många borde se. Däremot såg jag som sagt inte slutet eftersom jag somna…
Jag och världens bästa lökdolf!
Planet Yogurt

Turre och smirre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0