Den riktiga nya frillan och frän raffe

Jag erkänner jag var lat i tidigare blogginlägg då jag visa min frissa, den bilden var gammal, sen sist jag klippte mig. Har kollat mig i spegeln och insett att jag har en kort kardinfrisyr liknande en biblotikarie. Nu ska jag brumma in med bilen in till Sofo och esteta mig i Hannas ny apartamento. ciao y besos.
Look what a nice Ralphiee Fanny bought to me in New York, very fresh color that actually match my ginger-brown new haircolor.
But....
My hair is short...
Too short. Me crying... hehe.
 
Men jag är faktiskt nöjd ändå, det är freeesh, risbusken (som mamma brukar kalla mitt hår) börjar arta sig mer en tjock hästkaluffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0