Bt på Kandahar

Jag jobbar nu alltså som bartender på nattklubben Kandahar som jag lyckades få andra dagen här nere tack vare min roomie Matthias som är DJ på klubben. Hans chef behövde barpersonal och hade bett Matthias ta med några svenska tjejer, han valde sen ut mig och Nikita och tyckte att vi "passade bäst" i hans bar. Han är himla märklig (som alla mina andra chefer jag haft utomlands) och arbetstider är rätt tuffa, 22.00-5.30. Trots att jag inte har mycket erfarenhet funkar det förutom när österrikarna kommer och drar en fet line på tyska, men man börjar lära sig! 
 
Just nu vill han att jag ska jobba 6 dagar i veckan, vilket han kan fetglömma när snön är här. Då ska jag istället börja jobba som känguru och promota afterski-stället Krazy Kanguruh. 
min roomie Emma levererar Jäger till kollektivet, ända kvällen jag inte jobbat här i St. Anton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0