meanwhile the snowstorm

 
Linus den pajasen traskar runt i byn med hans stjärtlapp
Det blev en fikapaus på Café Anton, en heiße schokolade som inte smaka lika gott som den såg ut.
Jag investerade i en efterlängtad selfiestick till min GoPro. 
 
Jag har även kollat runt en del på lavinutrustning som jag måste köpa, lite för mycket living on the edge att åka utan känner jag nu när alla berättar var och varannan dag och laviner som släppt. Två personer dog även här i Anton för en vecka sedan. Men man vill ju säga upp sig samtidigt som högst upp på shoppinglistan står nya offpistskidor, lavinkit, ny skidjacka osv... Blir att kalkylera budgeten lite nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0