Roadtrip till Innsbruck

Igår bar det av i ottan till Innsbruck, närmaste storstad, tillsammans med Emma och Fredrik som körde oss med bilen! Jag lyckades vinna shoppingtävlingen att spendera mest pengar, inte helt oväntat, jag går lös när jag ser alla kläder. Ledsen Mamasita vet att jag lovade dig att tygla mig, men lika mycket som du älskar djuren där hemma på farmen älskar jag att shoppa! Vi festade även till det med en riktigt god Sushi-lunch och lite senare ett stopp på IKEA där vi köpte lite svenskt godis, knäckebröd och kaviar. 
 
Planen var från början att gå och se en stor snowboardtävling, men när intrrädet kosta 43€ så fick säsongsplånkan säga ifrån. Lite surt, hade varit så fett! 
 
Regn i Innsbruck 
Fredrique och Emmilisious
Sushi och slukade därefter en skål med bara soya, törstig resten av dagen. 
Tvungen att fota eftersom det tydligen var något världskänt guldtak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0