Ett inlägg som kryllar av krampus

God Morning! Blev en liten sovmorgon en molnig dag som denna, plus att hela kollektivet har förpestats med en sjukepedemi som gjort oss sega. Ska ta en promme ner till byn och hämta mitt paket med kläder som Mamasita skickat till mig. Sen får vi se om vi lyckas ta oss upp en sväng på fjället idag också. 
 
Här kommer lite bilder på Krampusarna som i början av säsongen halvt döda mig och satte skräck för livet i mig. 
Här gömde jag mig i ett provrum inne på SUPA, han lyckades dock hitta mig, har aldrig varit så rädd som när han la över sina tassar på dörren och kika över och ett flin som sa att han i princip ville döda mig. 
Han drog även ut Gabbi i fötterna som låg under massa kläder och börja piska henne.
Lyckades även springa in på restaurangen när han såg att vi gömde oss där.
Me marked for life by Krampus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0