svar om malta

Anonym om revolution:
kan du inte berätta lite mer om hur din språkresa var? vilka du åkte med, när du bokade, hur du bodde, vad ni gjorde på dagarna/kvällarna? :)

joo självklart!
att åka på språkresa var nog blend det bästa jag gjort. jag åkte med sts, jag tror att man ska åka med ef om man vill festa, för sts var faktiskt ganska stränga och man kunde ju bli hemskickad rätt lätt, men samtidigt anordnade dom massa bra aktiviteter hela tiden o sånt. jag tror jag bokade resan någon gång i oktober för det är typ billigast så tidigt som möjligt, jag hann inte bestämma med någon kompis eftersom jag aldrig hittade någon som fick åka till malta för sina föräldrar. men jag är skitglad över att jag åkte själv för man lärde känna många fler. Jag hade ockå fått mejladressen till två andra som skulle dit efter någon månad jag bokade och det var skönt att jag iallafall hade pratat med Amanda så man visste vem någon var på flygplatsen. Jag bodde på hotell, det var grymt för alla från språkresa fick lixom ett helt eget hus så alla sprang till varandras rum på nätterna. jag bodde med amanda o två tjejer till och i rummet bredvid bodde roligaste fransmännen.
På morgonen var vi i skolan 8-11, väldigt jobbigt att behöva gå upp tidigt eftersom man var uppe halva nätterna, men jag sov ändå hela lektionerna och lärarna brydde sig inte, fast det märktes ju på sluttestet att jag bara sovit för jag fick 55% rätt. efter skolan åkte vi till stranden och några ggr till olika shoppingställen. stränderna var asfina och vattnet skithärligt! på stranden ragga vi killar och åkte bananaboat en gång. sen åkte vi hem och fixade oss och åt middag, sen var det ibland beach party eller discon o partybåt o massa sånt. sen på natten hadevi jättekul på hotellet med dom andra. en kväll körde vi true or dare med fransmännen, haha skarrisen visade hur lite air-sex går till på mickis, och det blev ett massa slickande på öronen, benen och ansiktet. sista kvällen var också en höjdare när amanda skulle klättra över ballkongen o strula med fredrik fast det slutade med att vi duscha henne i badkaret. ja men maltas kvällar var riktiga höjdpunkter.

sry att det blev lång och kanske lite internskämt, men det jag ville säga är att jag kan verkligen lova alla att språkresa är grymt roligt!
och alla bilder har ni sett nog av, men ni får kolla ändå om ni vill även fast jag kanske laggt upp dom förr ;)


amanda o mickis

haha cille somna lite i resväskan.

peters pool

discot numero uno ;)

jag, amanda o dennis där vi putta i biffen!

skarrisen i nere till höger, haha alla favorit.

sleep over partyt alla var döda efter.

stranden

comino


the crew <3


Kommentarer
Postat av: anna

tack för svaret om malta resan :)

hoppas att det blir språkresa till nästa sommar!

2009-09-20 @ 15:34:39
URL: http://annacla.devote.se
Postat av: anna

har inte klurat ut det riktigt än, spanien skulle vara nice men vill liksom läsa engelska och inte spanska ;)

yeesbox!

2009-09-20 @ 17:25:31
URL: http://annacla.devote.se
Postat av: anna

ahh kan tänka mig det! ser grymt ut! :P



2009-09-20 @ 19:58:54
URL: http://annacla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0