minnen från lågstadiet

har köpt dom sista julklapparna idag, fick ett par jättefina örhängen och ögonfransfärg av klara idag :D kan lägga ut bild på dom sen men just nu har mitt internet pajjat så jag lånar pappas data...  jag är nu med klara ska försöka hitta på nått att skriva, jag kan skriva lite om oss två:

*när vi gick i ettan baxade vi pepparkakor ur rastvaktskuren, och vi blev upptäckta, vi var tvungna att lägga tillbaka ätna pepparkakor i lådan igen.
* vi skriver egna låtar, rätt enformiga dock. en vi kom på handlade om vatten som kommer från en kran.
* när vi gick i ettan gömde vi en killes skor i källaren i skolan och skrev hatskyltar med texten HAHA, DÄR FICK DU!  VI HATAR DIG, som vi stoppa ner i skorna. han fick leta hela dagen och hans mamma kom och hjälpte till och leta efetrsom han inte kunde gå hem barfota, vi vågade inte säga vart dom låg för då skulle vi bli avslöjade. vilket vi ändå blev dagen efter när dom hittat skorna.
* vi retade en kille som var två år äldre för att han gick på piano. hans hämnd var att ta en hel pakt som retade oss, och sen drog han ner mig i en vattenpöl.
* vi brukade limmade fast andras kuddar på stolarna och deras linjaler på bänkarna med superlim.
* vi tvinga upp en tjej i ett träd och sa att hon skulle hoppa från en gren, när hon gjort det tappa hon andan och fick cp-ryck.

/ gonatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0