BASKETLÄGER!!!!

hallåå!
imorron smäller det. livets höjdpunkt, basketlägret!
faan va roligt vi kommer ha. jag har nästan packat klart, väskan redan överfull. som vanligt har man då alltid mest packning med sig... jag ska nog ta och ringa alva och checka vad hon har med sig. sen måste jag ta ett snack med horny (det populära smeknamnet på cornelia)så hon inte glömmer mina skor.
det här lägret ska jag försöka att inte tabba mig så mkt som jag gjorde förra året. som tex när jag sa till en kille att han inte skulle klämma mina bröd, hahah fast jag menade då att han inte skulle peta på alla mackor, men det kunde ju misstolkas och det gjorde han. :P sen så var det massa andra saker som när tränaren sa åt mig att släppa bollen och då menade han passa den, men jag släppte den bara rakt ner.
men ni alla där hemma får väl ha det så trevligt. jag kommer hem på kvällen den 25.
Puss / amanda

 mina kära kompisar alva, lina, janni och cornelia som jag ska på basketläger med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0