efterlängtade chinos

HALLLÅÅÅ!
idag har jag varit i sickla med mammsen, eller jag tappa bort henne efter 5 minuter så jag gick själv istället och då smsa Lina att hon skulle komma till sickla så vi gick runt där tillsammans ett tag och Lina köpte ett par skor. själv ett par chinos, en kjol & ett par pumps.
sen gick jag och mamma och åt på en resturang sen åkte vi hem. och nu har jag precis pratat med Sosso som är i Frankrike och vi har planer om att jag ska följa med henne och hennes familj till Kalmar! om jag får följa med så kommer det verkligen bli skitskojj!
aja här kommer lite bilder på shoppingfynden:

     chinos från GT 200 kr           kjol från VILA 300 kr
 pumps från din sko för 149 kr

/ AS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ohlala snyggt hörru!

Kolla in min blogg, har lagt in dom skumma bilderna haha:D PUSSS

2008-07-19 @ 11:39:19
URL: http://cornx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0