härliga dagar!

hejj!
nu sitter jag hemma och lyssnar på mister cool (:
btw, jag var ju som sagt ute med corntans båt. det var väldigt trevligt.  här är en lista på vad vi gjorde:
*badat
*käkat godis
*spelat kort ( janni blev nervös och la en knäckt)
*fiskade upp kort ur havet som blåste ner när vi spela.
*lekte sångleken
*lekte synonym leken. ( cornelia tycker skor är en synonym till sten, hahha garvade sönder)
*janni ramla i vattnet
*jag höll på ramla i vattnet när jag kasta mig i en gummibåt.
*lyssnat på låten 'starman'
*sjungt på låten 'ramlar' m håkan hellström
*sovit i 45 grader
*tagit coooola bilder :D
*bråkat med milton o grävt ner han i sanden
*skrattat så jag kissa på mig
*överproduserat ordet råtta


ja, det var i stort sett det vi gjorde. men det var skiiitroligt
lite bilder som jag tog, men janni o corny har dom bästa bilderna...






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0