bästa starten

hallååå igen, efter att ha jag vaknat hos klara så åkte vi in till stan tillsammans med sosso. det blev en bra start, för att när vi kommit ut från tunnelbanan så stog några från the voice och dela ut gratis saker. när vi kom fram dit fick vi en skiva, en kupong att äta för på burger king :P och en singel med estelle. sen sa han som dela ut sakerna till oss att ställa oss vid reklamskylten och så blev vi fotade. hihi, hoppas vi kommer med på nån reklam :)
sen skulle vi gå vidare för att vi skulle hämta pengar hos sossos mamma på hennes jobb. när vi var på väg dit så såg jag Magnus Uggla, jag kollade på han sen vinka jag och han vinkade tillbaka. väldigt stolt haha.
Sen på sossos mammas jobb fick vi nån skarrig kiwi som jag fick äta med skalet på eftersom vi inte hade nån kniv, fast den smakade skit. Vi gick runt i massa affärer men det jag köpte var ett linne från zara för 129 kr och en liten väska på Åhlens från märket Wera för 499 kr..  bilder på dom kommer snart. :)
/ amanda panda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0