dörrjävel!

hejj, idag har jag varit med glärran på morgonkvisten ;)
sen släppte jag min häst på sommarbete, efter att ha gått runt i hästarnas hage hade jag sju stycken festingar :S
senså åkte jag och mamma och handla mat fast jag satt kvar i bilen och mamma råkade låsa bilen så att när jag satt där inne så gick larmet hela tiden, alla stirra ut mig. och en utav dom som kollade på mig var markolioo. :D han gick förbi min bil och titta in och skratta lite, jag skulle då öppna dörren och säga hej till han för att det vore ballt, men då är ju fucking dörren låst så jag kommer inte ut :P hahahaha OTUR!
 
/ herr brevbärare. (okej det där vet jag inte varför jag skrev)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0