en konstig midsommar

hejs svejs och glad midsommar alla!
pallar inte skriva allt nu om midsommar, jag var ändå bara på landet och hade inte så jätte kul, men vi hade iallafall massa gäster hemma och alla vuxna var aspackade. inte så jätte roligt kan man ju säga... en kille var så jävla läskig han åt rå fisk och fråga en tjej om han var kär i henne, och dansa och ramla hela tiden. 
det var oxå massa barn här som jag fick leka med hela dan. vi var nere och fiska fisk till dammen hemma hos oss som jag rensa igår och fick 500 spänn :D vi fick 7 st fiskar fast en råkade få kroken i halsen och fick dödsryck och dog. :S
aja skriver kanske mer sen om jag pallar. ;)
puss puss /amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0