GRÖNA LUND, ett minne för livet!

halloj :)
igår var jag på grönan med Alva, Sosso och Glärran det var verkligen så jävla roligt! vi kom till grönan typ när dom öppna. när vi gick i lustiga huset så ramlade jag över alva i den där snurrande tunneln. sen ramla glärran över oss så dom som kom efter lacka lite. vi åkte blå tåget väldigt mycket . fast jag hatar blå tåget, alltid skitskraj. när jag och glärran åkte satte jag mej på golvet i vagnen och skrek som fan så när man kommer ut i mitten så blev vi utstirrade. sen på kvällen så skulle vi fyra gå i spökhuset, alla betalde men precis när vi kommit in höll sosso på att skita på sig så hon gick tillbaka på direkten, slösa 40 spänn. men vi tre gick , och vi var helt ensamma därinne. Först när vi gick så skulle vi sticka in handen i ett hål där det stog att man skulle få godis( vi är inte så blåsta att vi tror att man får godis, men vi ville se vad som hände) men då kom det nån jävla gubben som jaga oss och när vi skulle gå tillbaka där vi ville sticka in handen höll spöket på att trycka in handen i facet. vi fick gå vidare och det kom nått spöke, men sen kom det en jätte stor gubben som skulle se ut som frankenstain. först skrämmde han oss sen skull vi gå vidare men då sa jag till honom att han såg väldigt bredaxlad ut och då fick han damp och jaga oss. jag och alva kutta ner för en trappa men glärran sprang in i ett hörn och då ställde sig frankenstain ivägen så att hon inte kom ut. efter ett tag märkte jag och alva att glärran var borta så jag ropa på henne och då hörde man glärran skitskraj säga: - hjälp mig manda, jag kommer inte ut. jag sa stolt: - jag kommer glärran jag ska rädda dig!  men då kolla han på mig så jag pissa typ på mig och sa åt glärran att hon var tvungen att komma. då fintade hon med att böja sig ner sen sprang hon allt vad hon hade. hahahaha asså jag höll på att garva sönder.
vi åkte också flygande mattan och vi döpte den till muff- förstöraren, för att vi inte höll i oss och då fick man väldigt ont. XD  sen gick vi runt och hjälpte några när dom spelade att kasta bollar i en hink, sen åkte vi radiobilarna och där var det en as söt kille som vi alla fyra alltid krocka in i, haha lite uppenbart. sosso och jag åkte kärlekstunneln och råkade få in vatten i den för att jag satt och gunga i den, det blev lite vattenkrig. sen blev jag och sosso jagade av nån läskig orange sak som gick runt överallt, han typ tutade när vi kom fram till honom sen jaga han in oss i några blommor!
aja sen nån gång efter åtta var vi tvungna att åka hem för glärrans päron.
sen slagga vi hos glärran, jag och glärran flumma hela natten medans sosso och alva somna. vi höll på att säga Mr. tweedy till varann hela tiden. det kommer från filmen flykten från hönsgården, hahah den är så skön! :D
nu har jag kommit hem från glärran och ska snart ut till Ingarö, lägger upp bilder ikväll.

PUSSS /
AMANDA THE BEST <33

haha glärran spottar en slobba, jag ser helt livrädd ut och det ser ut som att alva ska ta en tugga på mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0