Herr flygbörd

hej hej :)
Idag har jag varit med alva vi har sovit på mitt landställe på Ingarö. det har varit skit roligt! på måndagen så komhon hem till mig på morgonen sen så åkte vi till stallet. efter det sjussade min mamma ut oss till Ingarö. När vi kommit dit gick vi ner och badade, fett kallt, 14 grader. sen satt vi och kollade lite på made och project runway. sen åt vi middag och på kvällen så åkte vi ring efter båten :D faan va kul det va! i början ramla vi typ av hela tiden, det var iförsej för att min pappa var lite galen. men sen prova vi att sitta på ett annat sätt haaha fast då låg jag typ över hela och alva fick ligga i vattnet och åka.
efter att vi åkt klart ploppa vi upp tältet. det var mysigt fast kallt på kvällen. vi satt uppe ett tag och åt popcorn och några goda kakor. sen så verkade alva bli lite vimsig (hon blir alltid det när hon är trött) så jag sa till henne: gonatt herr flygbörd! hon undra vad jag snacka och och jag skulle förklara att jag bara sa nått och sen babbla jag bara på med massa saker men efter att jag pratat klart märkte jag att alva ba: fett sköna ju! jag undra vad hon snacka om. då hade somnat och pratat i sömnen.
på morgonen så dog vi av värme slag vi vakna vi sju. men då öppna vi tältet och sov vidare med huvuderna utanför. nån gång vid tio blev det för varmt att vara kvar där så vi gick ner till bryggan och åt frukost där och badade. sen så kuttade (joggade) vi en liten bit, är tvungna att göra det för basketen. sen så bada vi lite och åt lunch sen så åkte alva hem.
det var två väldigt roliga dagar!

puuss  /amanda
 
          älskar dig alva <33                                                                    amanda mästerfotograf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0