kaffebönor

hej idag var jag med sofia, jag fick en fin fin fondation av henne :D (hon ränsa sitt smink och den jag fick av henne var för ljus för henne :P) sen prova jag massa av hennes kläder. jag älskar den lilla goda korven sofia<33
men skitsamma imorron ska jag till grönan med sosso, glärran och alva. det ska bli väldigt skoj.  tyvärr har alva och glärran kyckling föräldrar som inte vill att dom ska vara ute sent på kvällen så vi måste åka hem vid klockan åtta "/  har funderat på att ta ett snack med dom (A) när vi åkt hem så ska vi sova hos glärran :)
aja det kommer nog bli roligt! och sosso har lovat att inte banga på spökhuset, vilket hon kommer göra ändå :P hahahha

/puss och kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0