lördag igen

idag har jag gjort väldigt mycket, först på morgonen så åkte jag hem från cornelia. sen så åkte jag till stallet och red ut en sväng i värmen på min häst, det gick bra förutom när vi red förbi några hus och en hund börja skälla och min häst fick damp och böjde sej framåt och tvärvände om. jag ramlade självklart av... men det gick ändå bra med mig fast nu har jag väldigt ont i knät.
efter att ha ridit åkte jag ut till Ingarö där vi har vårat sommarställe. Vi bor då granne med mikael persbrandt, som är väldigt ballt plus att vi känner honom väldigt bra. och idag så fyllde mikaels barn Igor 2 år så vi kom över till dom och fika lite och gav Igor en leksaks brandbil.
nu sitter jag bara hemma och har precis ätit lite godis och pratat i telefon med Glärran, Sosso och Alva :)
jaa det ver min lördag.
/ PUSS  amandaaa
image3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0