biokväll på söndag :)



sexiga sockor....
basketmatch blev det idag mot norrköping, fast vi förlora...
men det var ändå en rätt rolig match och jag höll på garva sönder när helena skulle duscha efter matchen och satte på en dusch som var trasig, så allt vatten bara spruta upp i taket åt alla håll. först blev jag skiträdd men sen höll jag på att garva ihjäl mig.

Idag är det söndag, men ingen depp för det för vi är lediga från skolan imorgon och på tisdag. Cornelia går ju också i min skola så vi tänkte åka in till stan nu på kvällen och gå på bio. :D 

/ amanda 

Kommentarer
Postat av: Helena

Fett härliga bilder! :D puss <33

2008-11-13 @ 18:37:14
URL: http://helenaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0