gran, snö och fyrhjuling

igår som var lördag så var jag med glärran, vi var ute och lekte i den nyfallna snön, åkte pulka och hasade ner för olika stup och sen så hoppade vi in i en igensnöad gran XD haha jag fick dom hoppen på film. lägger upp två av dom nu, de andra kommer sen ;)
fram mot kvällen kom jag på iden att glärran skulle följa med mig till mitt sommarställe på Ingarö. Vi tog våran fyrhjuling och åkte runt i snön :) det var nära på att gå illa när glärran fick göra och hon körde ner i ett dike och inte kunde lägga i backen, hahah men det var väldigt skoj. det blev upp tidigt imorse för jag tävlade på sandö med hästen, gick inge bra men ändå..


jag pratar som en peilkan:  "det e pinnar överallt" XD
glärran :D redy stedy GO!

/ ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Vendela

hahah, fyfan vad härligt :P<333

2008-11-24 @ 21:42:47
URL: http://vevo.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar dom där videorna haha XD jag har kollat på dom minst 300 gånger nu!

<333

2008-12-01 @ 16:28:17
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0