planer för nått nytt

shuue. idag på morgonkvisten åkte jag till forum och träffa vendela, gud va det var anorlunda i gamla lodiga forum!
Sen knata vi till ekliden och hälsa på alva och frida, och efter det gick vi hem och åt hos vendis och letade jobb.
 juste när jag var i forum köpte jag ett par stora pärlörhängen, orkade inte fota dom så tog en från internet, aja dom är mkt större en dom på bilden, men ändå.
Iallafall jag måste packa nu. ska upp klockan sju imorron till stallet och packa in hästen och alla ridsaker i transporten sen ska vi lämna av hästen i västerås, och efter det ska min familj vidare nånstans på en 50-års fest. vi bor på nått hotell på typ en herrgård en natt sen så åker jag direkt tillbaka till västerås och ska på en ridkurs för en tränare som var  ponnylandslagets gamla tränare :D sover där i två nätter. helt ensam kommer jag vara där, ( om man räknar bort min häst) så jag får hoppas jag träffar någon rolig människa där. sist jag var där träffa jag ju Johan palms kusin :D
äääähhh, shit nu blev det panic at the disco för jag måste kolla på idol, packa två väskor och massa annat skit.
jag kommer hem på tisdagen igen, take care.


ha ett trevligt höstlov allaihopa! :D
/ AMANDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0