lördag hela veckan.

tjaa. nu sitter jag och övar på min pressentation i engelskan som handlar om basket. Det går väl sådär.
Igår så var jag ensam hemma så jag bjöd hit Cornelia, Janni och Glärran. Först åt vi tacos och pratade lite, sen spelade vi sing star ett tag och tugga massa godis. Efter vi tröttnat på det så bädda vi ordning i vardagsrummet där vi skulle sova, sen la vi oss och kollade på ondskan. Corny var halft död o somnade. Fast jag och glärran väckte henne hela tiden. Vid halv fem tiden så började jag och hon bråka. jag ville att hon skulle sjunga med mig i låten redjected love som jag fassnat på men hon vägrade och ville somna.
Det var ändå en väldigt lyckad kväll!



ssschhh..... choobisen sover!

/ manetmannen.

Kommentarer
Postat av: cornelia

HÖRRU!! inga sånna bilder va!jävla paparazzi när man sover ju.. ;/ haha

2008-10-05 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0