munnspelsmannen

tjenare. igår kväll var jag med sosso och glärran, fast bara glärran sov hos mig. så idag åkte vi till stan tilsammans in till stan. det första vi gjorde när vi kom dit så åt vi sen blev båda så mätta så ingen orkade gå. men jag köpte mig iallafall en vit stickad mössa från åhléns och en blommig blus och ett par svarta strumpbyxor båda från H&M.
nu ska jag på middag hos några i södertälje. imorgon kommer det bli en stressig dag, ska hästävla på mälarhöjden klockan halv tio så startar jag, så då far man ju gå upp hemma vid kl 6 eftersom man ska hämta hästen i stallet först och rida fram osv... efter jag ridit första klassen ska jag kasta mig iväg till rinkeby och spela en basketmatch.


Kommentarer
Postat av: cornelia

haha. ere akropol ni ska möta?:D

2008-09-21 @ 15:57:15
URL: http://unusualfigure.blogg.se/
Postat av: amanda

jaa, vi spelade mot dom. förlora med 60-61, fett irriterande, men dommarna var fan köpta och dom där äckliga ungarna vi mötte var galna och slog oss hela tiden och sa massa saker.

men hörru vart är din blogg? den är ju borta:S



2008-09-21 @ 16:16:02
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0