~the rose~

hejsan. idag har jag tävlat på min häst på mälarhöjden i hoppning och efter det spelat basketmatch i rinkeby.
min häst var dum som hon alltid är på tävling och ja.. jag vägra ut mig båda klasserna. efter jag ridit så kastade jag mig bilen och pappa fick sjussa mig till en matchen (mamma blev tvungen att mocka och köra hem min häst :S )
vi förlorade matchen mot akropol med 1p. 60-61, så jävla sur dommarna på det där stället var ju köpta som fan, så fort vi ens nuddade dom så blev det faul, men dom fick stå och slå på oss när vi sköt utan att nått hände. när det bara var några sekunder kvar så tog jag bollen, men då kom en tjej och slängde ut bollen och då blev det deras boll och dom vann. :S

6.00 gå upp och åka till stallet.
7.30 åka till mälarhöjden med hästen.
9.30 jag startade 90 cm.
12.00 jag startade 100 cm (samtidigt började min basketmatch i rinkeby)
12.35 jag är i rinkeby bytte om i bilen och åt en banan, hann spela halva matchen och luktade häst och jätte kissnödig eftersom jag inte hann gå på toa.







några bilder fick man iallafall, fast då på väldigt låga hinder.
och jag är ju inte direkt känd för att bli fin på bilder :P

/ amandus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0