basketcup i uppsala

hallå, har inte hunnit blogga i helgen, har haft påskkärring cup. vi spela slutspel idag och faila i semifinalen. förjävligt!
jag är helt slut nu har haft 3 matcher igår och 2 idag och knappt hunnit sova nått för man kom hem på natten och åkte till uppsala vid 8 där cupen var.. men det var iallafall fett kul!
har  precis shabblat lite med foffus, ska träffa den fillidutten imorron. nää nu känner jag att min ordval nbörjar spåra ut..
ska packa lite till barcelona, på torsdag åker vi!!!!


haha extremt bögiga bilder på mig och min bästis smoothien. lite kenza varning över det hela, speciellt min läppar på sista bilden, haha pedofilmannen!
/jörgen brutusson

Kommentarer
Postat av: lina

du jag har också funderat på att börja packa till barcelona . men det står helt stil i mitt huvud ja kommer inte på nånting att ha med mig ?:O

HJÄÄÄLP MIG FÖÖÖRFAAN !! HAHAAHAH :D

PEEEEDOOFILMANNEN HAHAHAHHAHAHAHAHHAH XD<3333333333333333333

2009-04-06 @ 11:37:55
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0