helg är najjsss

hejj, jag har precis kollat på männ som hatar kvinnor med mamsen o papsen. det blev lugn kväll ikväll, lite trött efter igår. Igår var det galet, men kul på sina håll :) sandigt och blött var det iallafall. annars har jag ridit idag, en lång uteritt bland alla svampplockare, galoppade i en stor gräshage, myysigt!
nu ska jag kolla ikapp paradise hotel och sova. hmm måste välja min favoritlåt också i musikläxa, kanske ändå trar till med gamla monsoon klassikern, det var en låt jag knarkade förr i tiden.
PUSS
 
GAMMAL BILD. men la upp den för att säga vilken bajskorv du är erica som ska byta basketlag. bläää för dig<3, men bilden är iallafall väldigt rolig, fanny o helena i bakrunden är så sköna!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Kommer sakna dig amanda! och resten i laget:(

men på fredag :D ;)

love uu

2009-08-30 @ 22:47:43
Postat av: cornelia

haha, kör på monsoon, fanvad roligt!

och vad är det jag hör? ska erica byta lag? OMG. haha nejmen ja.. det var ju en nyhet. hejdå-

2009-08-30 @ 23:17:06
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0