'äölhjgfdrfgyujäöjkcv

jag är jävligt förbannad på hela jävla fittvärlden just nu, skulle fan kunna döda någon! allt jävla fucking helvete kommer på samma gång!! praon hos micke på filminspelningen gick inte för att det inte fanns praoplatser kvar. jag skullle kanske kunna vara på en teater istället men inte säkert.
sen det jävla värsta är att jag inte gick vidare efter andra omgången i regionsuttagningarna, tre jävla fittmänniskor som tittade när man tränade har jag fan lust å slå till allt jag har. ska lätt göra det nästa gång jag ser dom. ska fan sluta på basket det är en stor jävla skitsport. jag ville verkligen det här så jävla mkt mer än många andra.


Kommentarer
Postat av: alma

fan va tråkigt gumman :( <3

2009-02-07 @ 00:02:31
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: cornelia

nej vad dåligt!

tycker det finns många som är sämre än dig--

hha men jag vet hur det är de där;)

2009-02-07 @ 13:16:53
URL: http://corny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0