doktor virrpanna

hade tänkt ett roligt inlägg med bilder, men mår så illa så jag kommer spy över datan om jag skriver för mkt. vet inte varför jag mår illa. har tränat i 2 1/2 timme nu så är slut.
imorse var jag förvirrad, när det var åtta minuter kvar tills jag började gick jag runt och spelade gitarr, vi hade haft sovmorgon till 10.45 men jag var som sagt förvirrad och glömde tiden lite och trodde det var onsdag.
fick 77 av 77 idag på spanskaprovet, men en råtta i min klass sänkte mig så jag fick ett fel, jävligt irriterande. hon ska få stooooooor hämnd!
/ A

Kommentarer
Postat av: Lisa

amanda, du skulle lägga in den där videon som vi snacka om i forum idag ?:P

2009-02-03 @ 22:51:25
Postat av: amanda

okej jag lägger in den idag! men den är skithemsk jag kommer inte kolla!!

2009-02-04 @ 12:09:40
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: eln

Härlig blogg haha :)

2009-02-04 @ 14:10:25
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0