Fjällen Lördag-Lördag.

skriver ett sista inlägg nu innan jag sätter mig i nio timmar på en buss med Glärran upp till ramundberget i fjällen. ska bli skitroligt, har inte packat alls klart, klockan är halv två och jag ska åka hemifrån halv åtta imorgon, inte roligt där. ska försöka komma ihåg det mesta. jag tar med mig datan och en sån där dongel så ska jag se om jag lyckas koppla upp mig på internet, men vi får se annars blir det här min lilla bloggpaus på en vecka.  kommer hem sent på lördag kväll om en vecka igen, undrar hur mkt jag och glärran kommer bråka. sing star och gameboy är med iallafall, geekets bästavänner :D
jag finns alltid på luren om det är något!


see you,
/kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0