hammarbybacken med molle

friluftsdagen idag var att åka till hammarbybacken eller åka skridskor, jag och molly var dom ända i åttan från vårt arbetslag som åkte dit, konstigt.. det var iallafall väldigt roligt, vid vissa tillfällen och minder kul vid andra. man kan säga att dagen betog upp till 70% av det vi sa med svordommar. molly var sur på snowboarden och jag på att hon var så seg.
jaja, molly sa att jag skulle lägga upp många bilder, så här kommer random från dagen. mer o mindre vackra.. fler kommer imorron också från mollys kamera :D

solskenet i fejjan.

molly på väg att faila

hahaha bäverbilden på mig molly tvinga mig lägga upp.




innerst inne tänkete molly " jävla fittsnowboard!" det var en klassisk mening molly sa under dagen.


vilka cooolingar!
/ gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hhahaha jag vet och jag fick med det på film! :D

2009-02-19 @ 15:36:11
URL: http://mollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0