lag-kväll :D

hello homies! har haft en trevlig kväll med mitt basketlag idag. nu kom jag precis hem från helena, jag kunde inte sova kvar där nu eftersom jag ska till fjällen tidigt imorgon! Vi träffades iallafall i forum vid fyra sen satt vi och grubbla ett långt tag på vad vi skulle göra, tillslut blev det bowling, hahah! :D vi åt först på donken och lekte lekar sen körde vi disco-bowling XD det var faktiskt skitroligt, jag gjorde faktiskt strike. efter det tog vi bussen till älta och åkte till helena. där satt vi och kollade på skräckfilm, the blair whitch prodejct, har sett den innan men jag tycker fortfarande den är skitläskig!!!







hon fick strike ;)

det gick hett till mellan helena och erica :)

love my girls!
/Svärdgren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bifoga alla filer i en mapp å skicka =)

2009-02-21 @ 17:33:28
Postat av: Amanda

skicka vart? :P

2009-02-22 @ 21:49:11
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0