söndagsåkare i ramis

tjjaa!
allt trevligt upp i fjällen, lift-raggningen går okej. flera prickar har vi fått i registret. Vi har åkt lite Brunetti eftersom vi träffat henne, hon träffade en homie idag i liften som nästan blev lite efterhängsen :P

har åkt skidor i två dagar nu och prövat lite hopp o sånt, olika resultat, men idag råkade jag faila och ramla in i Glärran så att min skida slår sönder hennes tandställning. det som hände var att jag körde störtlopp och då råkade jag åka på ett gupp i backen så att min skida löser ut och flyger iväg, då åker jag ju bara på en skida så jag ramlar framlänges och flyger in i Glärran. vi crashar i en hög och min skida slår till glärran rätt på käften XD, jag kunde inte hålla mig från att garva fast glärran ligger kvar och säger att hon har ont i tanden och att hennes tandställning har pajjat.

jag åker in i ganska många här i backen, idag blev det glärran och en femåring som plogade upp hela backen. igår blev jag utskälld, en var det för att jag körde över en gubbes skidor i liftkön, då skriker han:- men vafan så här gör man inte ju inte, man kör inte över andras skidor din idiot! jag fortsatte köra över dom och då skriker han: - men backa då din jävla idiot!
den andra tabben var när jag åkte i backen och då svängde jag och en gubbjävel åt samma så att vi typ krockar, då skriker han till mig: - men lär dig åka för i helvete!
hahah det dom där kallar jag söndagsåkare som är höga på livet!

men här i klippet har ni också en söndagsåkare, det är jag som prövar en sån där "box", den var skithal så benen gled åt varsit håll! jag fick världens chock!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grym på box

2009-03-03 @ 19:52:44
Postat av: Amanda

hahaha jaa så kan man ju oxå se det :D tack iallafall ;)

2009-03-04 @ 21:01:53
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet :)

2009-03-06 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0