ha det bra sötisar!

inatt åker jag till malta i 3 veckor på språkresa, jag kan inte fatta det än! det kommer bli galet kul!! jag känner inte en ända som ska åka dit, fast har hittat några som ska dit som jag pratat mycket med på facebook o msn och dom verkar vara roliga!!
kommer sakna alla underbara människor hemma i sverige bara, alltifrån kukpumparkompisar till snoppkliaren. haha grymma namn har man på sina kompisar :D men direkt när jag kommer hem ska jag träffa mina favoriter igen! kommer kunna smsa någon gång, men jag betalar ju också för den som skickar från sverige, så det blir lite nya vanor här nere när det gäller mobilfronten.

idag var jag hos min häst jag inte sett på mer än  en månad, det var underbart!

see ya honeyypies<3

Kommentarer
Postat av: Saga

Jätte söt blogg :) kram.

2009-07-27 @ 17:09:34
URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: lina

haaahhaaah kukpumparkompisarna haahaahhahaha xD

neeh , det ska bara bli kuul :P

jaa , jag säger till alva direkt när hon kommer hem , när kommer hon hem ?:)

vad bra då hahaha xD

<3333333333333333333



2009-07-27 @ 17:38:45
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0